Ötletes kulcstartók

2013.03.18. 12:03 | Írta: szopaul

Ma reggel megint nem találtam a kulcsomat.  Nálam a reggeli kulcskeresés mára a vallási rituálék szintjére emelkedett. Időről időre elhatározom, hogy felszerelek egy nagyon menő és nagyon ötletes fali kulcstartót, és rákényszerítem magam arra, hogy használjam is. Ma egy lépéssel közelebb jutottam ördögi tervem megvalósításához és vettem a fáradságot, hogy ötleteket gyűjtsek hozzá. Szerintem egész jókat találtam, úgyhogy nézzük őket együtt, hátha nektek is tetszik.

key_holders.jpg

1230-diy-rj-45-key-rack.jpg

eb9k1.jpg

index.jpg

hilarous-key-holders-02.jpg

DIY2.jpg

Key_Holder_oak_deep_etch_300dpi.jpg

keys on pinterest.jpg

lego-key-holder-3-copy-610x400.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is.
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni.

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr535140940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2013.03.19. 12:33:29

De mi KÉNYSZERÍT rá, hogy felakaszd? Mondjuk ajtónyitás után 1 perccel valami elkezdene sípolni, és addig nem áll le, míg nem érzékel kulcsot a kulcstartóban...
És mégvalami. Amikor kimész, mi kényszerít rá, hogy magaddal vidd? Két hete sikerült eljátszani, hogy én kint a ulcs bent, a rohad zár meg pont most zárt magától (amúgy 50-50). Drága dolog volt zármestert hívni. És ijesztő, hogy két fémpöcökkel kb 2 perc alatt kinyitotta, csendben, rongálás nélkül.

tejcsokoládé (törölt) 2013.03.19. 12:51:09

szerintem nagyon jó ötletek, de azoknak, akik képtelenek megtanulni, hogy helyükre tegyék a dolgokat, ez sem segít. a rokonságom épp ilyen, nincs az a dizánjnos kulcstartó, amit használnának...
süti beállítások módosítása