Steampunk fecsegő poszáta

2017.10.09. 05:00 | Írta: Steampunk Garage Company

Ezt a gépet még a 2016-os Veletech kiállításra készítettem. Nem készítettem részletes leírást, a képek többet mondanak. Szóval éhezők viadala és a poszáta, Katniss Everdeen. Megnéztem a 4 részt és az ott látott jellemzőbb részleteket próbálom meg gépbe álmodni. A stílus ... az első helyes megfejtő lesz a leggyorsabb. Szóval steampunk, gondolom emiatt senki sem lepődik meg.

posz25.jpg

Tanulmányoztam a világot, amiben a film játszódik és a Kapitolium dekadens világa az, ami leginkább beágyazható a steampunk stílusba. Akkor mutatnám a főbb részeket:

Az alap egy ősrégi Lexxcom gép, anno a Vaterán ütöttem le 500 Ft-ért, amolyan műhelygépnek terveztem, de csak porosodott évekig. FEKVŐ ház, amiből mostanában nem sokat lehet találni. Masszív anyagból készült, A flex futott pár kört rajta.

posz30.jpg

posz02.jpg

Mint látható kábel dzsungel van benne, 1 floppy, IDE hdd illetve 1-1 SCSI HDD és CD.

posz03.jpg

A processzor kártyaként helyezhető foglalatban ül P3, 550 Mhz, mint látható a hűtés nem egy légkondi, mindössze egy 5 cm-es venti ül a bordák tetején. Maga borda viszont szép.

posz04.jpg

Kiürítve.

posz05.jpg

Poros.

posz06.jpg

A külső részre furnért szántam, magával a poszátával középen. Mivel fa, ezért festés is egyebek szóba se jöhetett, megpróbáltam a képet csak páccal és ecsettel megalkotni. A tetőt levágtam és ráragasztottam a 3 db lemezt és átkerült a körvonal.

posz07.jpg

Az összes vonal pengével is meg lett vágva, erre a kapilláris hatás miatt volt szükség, így a különböző pácok nem szivárognak át egymásba.

posz08.jpg

S-es fekete filc élét még jobban megvágtam, így pengeszerű lett és a vágásokat ki lehetett vele húzni.

posz11.jpg

posz12.jpg

 A szárny apróbb mintáit bőrös idomokkal ütöttem bele.

posz13.jpg

A test mahagóni pácot kapott.

posz1111.jpg

A külső dió, a stilizált lángok vörös cseresznye. ( a púposodás nem számít, száradás után kisimult).

posz14.jpg

posz15.jpg

Ez egyébként változni fog, a dió átkerül a kör helyére, a külső rész pedig ében színű lesz. Az egész pedig lakkozva lesz. Az oldalak hasonlóképpen, de oda a háromujjas kéz kerül.

A ház belseje festett. Elsőként arany festést kapott...

posz16.jpg

Majd még az első gépem díszítésénél használ szövet került rá. 

posz17.jpg

És ezen keresztül kapott feketét.

posz18.jpg

Az oldallapok külseje is készül.

posz19.jpg

posz20.jpg

posz21.jpg

A tápegység is ugyanazt a mintát kapta mint a belső rész.

posz22.jpg

A talp sütiforma rézszínűre festve.

posz23.jpg

A merevlemez furnérozva.

posz24.jpg

Összeállítás után:

posz25.jpg

posz26.jpg

posz27.jpg

Itt vannak Snow elnök rózsái is.

posz28.jpg

 Nos kb. ennyi lett volna, persze azóta már másképp csinálnám, mert sokat tanultam, többek között ezen is.

 

     Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is. 
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr5012926601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zooltek 2017.10.09. 05:21:10

SCSI vinyó és CD? Valakinek nagyon szaladt a szekér az ezredfordulón.
süti beállítások módosítása