Ötletes barkácspraktikák (5.)

2018.01.19. 05:00 | Írta: kkm.furdancs

cccffc.jpg

Saját készítésű power bank elemből, az idővel mindenki sújtó vezeték megtörés kijavítása és körbefonása. De ha időben nekilátunk a megelőzésnek, az egész problémát kiküszöbölhetjük néhány tollbetét-rugó felhasználásával. Csavart, rugalmas töltővezeték kialakítása hajszárító segítségével. Ötletes megoldás vezetékek tárolására, hogy összetekerednének. Telefontartó erszények és táskák gyors elkészítése és ez még csak az első fele volt mai videónknak.

Gépekkel jobban felszerelt és bátrabb, tapasztaltabb felhasználók számára készült a sarokcsiszolóra erősíthető vékony szalagcsiszoló fej megalkotásának naplója. Profi kivitelezés, biztonságos működés. Elkészítésének lépéseit részletesen megfigyelhetjük a filmen.

 

  Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is. 
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr9413570857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Meister · https://www.facebook.com/Meister1977 2018.01.19. 13:54:58

Mondjuk elég katasztrófa, hogy az Apple nem képes ilyen áron olyan minőségű kábelt adni, ami a termék életciklusát végig tudja kísérni. 12.000 Ft-ért ez beszélhetne is, nem csak hogy nem kéne eltörnie.

mt-03 2018.01.21. 12:36:40

hat ez a becelluxozom az 12v-os adaptert a dobozba es hasonlo baromsagokat nem nagyon kene promotalni...

kkm.furdancs 2018.01.21. 16:36:07

@ételizésítő: Nem, ez a kivagjukatrollokat.blog

Untermensch4 2018.01.21. 20:39:08

@mt-03: Nekem az nem tiszta hogy a szivargyújtó az mintha 12V-os lenne, az elem meg 9V... de nem értek a delejhez úgyhogy lehet rajtam hangosan röhögni. :)

zooltek 2018.01.22. 05:19:08

@Untermensch4: A szivargyújtó USB csatlakozó elektronikája lekorlátozza 5V-ra a 12-t. Így tulajdonképpen mindegy neki, ha csak 9-et kap, a kimenő feszültség akkor is 5V lesz. Az más kérdés, hogy egy 9V-os elem pár száz milliamperrel tud segíteni a telón, aminek ~3000mAh-s akksija van, szóval igencsak vész-vésztartaléknak elegendő. Egy feleekkora méretű vésztöltőt (powerbankot) akciósan kapsz 2000-ért, és az elbír egy teljes feltöltést. Valamint akárhányszor használhatod.

Untermensch4 2018.01.23. 15:50:58

@zooltek: Kösz. Elképzelhetőnek tartom (mert jó a fantáziám...) hogy az ötletgazda életterében nagyon gyakori, olcsó és könnyen hozzáférhető a 9V-os elem, a powerbank-ben meg nem bízik. :)

anonymouse. 2018.01.24. 09:39:12

Jó ez a keskeny szalagcsiszoló, de ehhez azért kell jártasság és néhány gép, csak hogy az esztergagépet említsem. Amúgy, ha van egy olcsó flex-ed, (bocs zooltek!) és elég időd, akkor magad örömére össze lehet rakni. Bár a szaki nem először vágta el a kezét munka közben, mert a mindenre jó szigszalag itt is befigyel! :)

zooltek 2018.01.24. 17:26:31

@anonymouse.:

1.: Most már van bennem 13 hármas meg 2.5 sör, szóval bocsánat, ha valami rosszat írnék.
2.: Köszönöm, hogy emlékszel a Flex/flex/sarokcsiszoló dologra :)
3:: Én is végignéztem a videót, ez a srác nagyon komolyan megoldotta. Először én is gondolkodtam, mire ez a nagy precíz home-made cucc, de aztán rákerestem a Makitánál, és akciósan 70 pénz egy ilyen gép. Tehát ha házilag van szerszám és "lom" vasanyag, hát hajrá. Na meg persze idő.
4.: Az eszterga nem szükséges, írta a srác is, felfogatod az anyagot a köszörűre, és mehet is.
5.: Múlt héten szakítottam be a jobb középső ujjam körmét egy 5mm-es lapos csavarhúzóval egy olyan meló közben, amit legalább 300x-szor megcsináltam hibátlanul. Hiába vagyok lassacskán elég rutinos, és még mindig akkor is odafigyelek, mai napig hibázok. A villannyal is úgy vagyok, hogy régóta ismerem, minden héten kezet "rázok" vele.

Untermensch4 2018.01.24. 22:34:33

@zooltek: A 2.5 sört értem. De mi az a "13 hármas"? :)

kkm.furdancs 2018.01.25. 08:33:35

@zooltek: Jó szórakozást! Bár mikor ezt olvasod, már biztos elmúlt a hatása. :)

zooltek 2018.01.25. 14:42:21

@kkm.furdancs: Szabolcs megyében, ha nem legalább 50-es házit iszol, kiröhögnek :) És ahogy itt élek, ez nem csak szóbeszéd. Mondhatnám, hogy a "szabolcsi bicskások" igen, de pont a hétvégén volt egy halálos késelés a szomszéd faluban.

ON!

kkm.furdancs 2018.01.26. 08:16:52

@zooltek: Azt hittem, csak poén és azért fogy sok 98 százalékos alkohol, mert szeretnek preparálni az emberek. Egyszer 80%-os osztrák Stroh rumot teszteltem. És még azt mondják, hogy a labancok geil-ek :) Nem.

Untermensch4 2018.01.26. 18:06:40

@kkm.furdancs: Az osztrákok olyan németek akik fel lettek javítva egy kis magyarosításal. :) Ezért tudnak rendesen inni meg enni. Ha vkit ért már olyan sokk mint engem amikor ettem olyat amit a németek "húsos káposzta" névvel illettek csalárd módon (egy kg káposzta kb 5 azaz öt dkg sonkacefetkékkel, azaz nyomokban húst tartalmaz...), főleg úgy hogy anyai ágról nekem a szabolcsi az ellenpólus...
Szittya kemény, lábon kihordva preparálja saját magát... :)
süti beállítások módosítása