Macskabiztos karácsonyfa

2012.12.12. 09:30 | Írta: szopaul

Nyakunkon a karácsony! Simán lehet, hogy a legnyugodtabb kis házikedvenc is kifordul önmagából a karácsonyi készülődés forgatagában. Olykor előfordul, hogy ez ámokfutásba csap át, és ha például ez a kis kedvenc egy macska akkor a pszichózisnak a frissen felállított karácsonyfa láthatja kárát. A neten találtam egy megoldást e probléma elkerülésére. Szerintem nem kell túl komolyan venni!

Forrás: fuck yeah dementia!!1!

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr304958887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ganga 2012.12.12. 12:07:41

...én tavaly komolyan vettem ... ;))) ... történt ugyanis, h ez volt a házi kedvenc első karácsonya ... két nappal előbb felállítottam a fát, h szokja , díszek, minden nélkül .... első este megcsócsálta, majd a legteljesebb nyugalommal elszunyókált az alsó ágakon ... akkor jött nekem is az ötlet, hogy ebből akasztás lesz ... 3,80as a belmagasság, igazán izgalmas volt , konkrétan 6 órán keresztül díszítettem a fát ... így a fa ugyan megmenekült, viszont házi kedvenc két hetes kommandós kiképzést tartott ... egyrészt igazi fát vettem és akárhányszor ledobott pár tűlevelet macska mint a golyó úgy futott, hogy elkapja őket ... sőt, azt is kiügyeskedte, hogy a csúcsdíszt leszedje ... elterelő hadműveletnek azonban a csillagszóró tökéletesen bevált , bár csak pár percig égett, de ez a lüke állat legalább fél órára hipnotikus állapotba került tőle ... ;)))

maestro1 2012.12.12. 13:45:31

@peppe1980: Veterán macskatartóként, akarom mondani szolgaként, ezen nagyon jót derültem, köszi :D

Ganga 2012.12.12. 14:49:05

@maestro1: na ennek örülök, de az igazi harc idén lesz , ugyanis oké, h tavaly lógott a fa, poénnak is jó volt meg minden ... most viszont bátor és elszánt leszek /tudom, h az ő szemében inkább csak hülye/ mert rendes hagyományos álló fa lesz ... amivel az a baj h már előre látom, fel kell csapjak Green Peace aktivistának és 24 órás őrizetbe kell vegyem a fát legalább 3-4 napra, mert ha nem , akkor elszabadul a pokol és nem lesz stille nacht ... ;)))

maestro1 2012.12.12. 15:02:55

@peppe1980: Pár éve, amikor a mostani macskáink (2 db) 3-4 hónaposak voltak, nagy szám volt a karácsonyfa, felmásztak rá, hülyültek, ki-be ugráltak alóla, meg minden, ahogy kell. Tudni kell, hogy nálunk is nagy a belmagasság (360), és plafonig érő fát szoktunk venni, úgyhogy a plafonról lógatott fa nem játszik :) Következő évben már visszafogottabban voltak lükék, azóta meg nagyrészt békén hagyják, csak egy-két jobban lelógó díszt szoktak piszkálni. Nem is lenne túl jó, ha a mostani testsúlyukkal felmásznának, minden ág letörne :D

Ganga 2012.12.13. 11:04:33

@maestro1: ...na bízom benne, h a próféta szólt belőled ... amúgy tavaly miközben szenvedtem a fával egyszer el is kapott vmi sejtelem, hogy talán jobb lenne nem hergelni őnagyságát azzal h akasztást rendezek , mert legközelebb / az az idén / meglátja ; felrémlik zöld szemei előtt a tavalyi áhítozás és kétszeres vehemenciával esik neki ... még pár nap és kiderül, h neki pontosan mi az álláspontja ezzel kapcsolatban ... a kellő óvintézkedéseket már megtettem : üveg díszek elfelejtve, pattogó plasztik csodák lesznek majd a fán ... gyertya helyett meg vmi kis égősor ... a vízipisztoly meg majd az övemben lesz használatra készen ... ;)))

Nelli Kovac 2013.11.01. 21:10:22

Nekem nem macska- hanem gyerekbiztos karácsonyfát kellett készítenem. Gyönyörű legyezőszerűséget kreáltam a falra. Haromszögbe összekötöztem az ágakat és EGY szögre felakasztottam. Nagybátyám pedig kutyabiztos ékességet csinált má 4o évvel ezelőtt: Egy gömbszerű rácsra erősitette az ágakat és ezt a csillár helyére akasztotta. Kis lakásban - két kutya mellett nagyon hangulatos volt két hétig a " karácsonylámpa" jelenléte.

Morgan kapitány (törölt) 2013.11.02. 07:13:49

...és akkor még nem láttatok házimókust.
süti beállítások módosítása