Hosszúak az esték, a népek ilyenkor a fonóban időznek, Facebook-on mosatják az agyukat, esetleg nekiállnak felújítani egy porladó Verhovina segédmotort vagy 1954. Mercedes-Benz 300 cabrio-t. Ez utóbbi anyagilag jelentős hasznot hozhat, ráadásul az anyagminőségből és rendes tervezésből fakadóan nagyobb eséllyel bízhatunk akár több évtizedes kihagyást követően is motorja beindításában. Mai válogatásunk olyan veterán járművek első újraindítását mutatják, melyek évtizedeket rohadtak fészerekben, pincékben, erdőben. Ahelyett, hogy franciául kiírnak valamit és visszazuhannak a kómába, vígan pöfögni kezdenek.
Előtte egy bemutató erről a tényleg csodás megjelenésű kocsiról:
"Ez a videó a régi, rozsdás és elhagyott teherautókról, autókról és harckocsikról szól."
Ha ezt a gépet gyárilag is ilyen veszélyesen kellett volna beindítani, félkarú óriás lenne a nemzet:
Öreg motorbicikli sem vén motorbicikli. HD-Henderson-Ural és még sok más motor támad fel hamvaiból:
E videó szereplő közül a legfiatalabb is fakerekes...
Ford T-model nélkül nincs veteránválogatás:
És hogy tudjuk, mire számítsunk a fészerben talált bármilyen régi jármű felújítását tervezve, egy Mercedes veterán autó felújítása fotósorozatban:
Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is.
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni.
De ha unod a Facebookot, kövess inkább a Twitteren!