Ötletes barkácspraktikák (26.): Stencilezett beton

2019.08.29. 05:00 | Írta: kkm.furdancs

Járda-terasz építésénél és feljúításánál fogas kérdés a kültakaró kiválasztása. A sima beton olyan embertelen és egyhangúan sima vagy kiábrándító rücskökkel csúszásmentesített. Színén még csak-csak tudunk javítani betonfesték használatával, azonban egy érdekesen kaotikus, avagy poroszosan sarkos mintázatot eltérő fuga / borítás színekkel csak a térkő és járólap tudja biztosítani.

image3_48.jpg

A járólap lerakása azonban az előző réteg leverését is jelentheti, drága, anyagválasztásnál ügyelni kell a fagyveszélyre, ráadásul csúszásra hajlamos. Mai posztunk egy kiérlelt technikát mutat be, melyben saját anyagából alakítjuk ki a szintből kiemelkedő mintázatot és még színezése is könnyű. Betonstecilezés talajra - falra szerte a világból.

 

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is. 
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni.
De ha unod a Facebookot, kövess inkább a Twitteren!
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr6915014022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darcy Lyne 2019.08.29. 11:57:21

Üdvözöllek, a nevem Darci Lyne, új mezõből származom, USA. Online hozzászólást olvastam egy Los Angeles-i alapú újságírónak, amely feltárja, hogyan viselkedett véglegesen gyenge erekció és gyors magömlés 2 hónappal azután, hogy felesége balra hagyta, és azt is mondta, hogy Dr. NOSA arra készteti ex-feleségét, hogy 2 év elválása után térjen vissza. Ugyanazzal a Dr. NOSA-val felvettem a kapcsolatot az életben felmerülő kihívásaim miatt, vannak ezek a hatalmas szándékaim, hogy a dolgok működni fognak nekem, azt hittem, hogy a bizonyságok valódi életben bizonyítják. Rájöttem, hogy jó lenne itt megosztani, mert tudom, hogy másokat is inspirál.
Annyira szerencsés voltam, hogy a BLACK MAGIC SPELLS-sel találkoztam
 Birtokló személyes kapcsolat
 -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
Nem vagyok biztos benne, hogy meg tudtam volna-e csinálni nélküle. Feladtam volna és hittek erről, mert a férjem valaki mást látott, és azt mondta, hogy megtettünk. Miután a Dr.NOSA elindította a Magic Love-varázslatot, a férjem felhívott a mobiltelefonra, és visszatér haza. Nagyon köszönöm, hogy a férjem hazahozta 3 év elválasztása után. Örökké eladósodtak vagyunk. ma örömmel és boldogsággal bizonyságot teszek a világ számára ... te is tudod
WhatsApp vele - +2349083639501
* Szerelem varázslatok Win-Back Ex szeretője
* Siker és promóciós varázslat
* szerencsés varázsa - BUSINESS STAR
* osztályok - VÉDŐKAPCS
* átok megoldása
  Válás probléma megoldása?
  megoldás a betegségekre és a test betegségeire
Szeretne egy szerelmi varázslatot egy új szerető számára?
* lelki tisztítás

kkm.furdancs 2019.08.29. 19:47:36

@Darcy Lyne: CSEKÉLY ELLENSZOLGÁLTATÁS FEJÉBEN VlLÁGHÍRŰ LEHET!
MI AZ ÉRVÉNYESÜLÉS TITKA?!

Gondosan tanulmányoztam Napóleon, Tolsztoj, Chaplin és D. S. Windthorn életét. E nagy emberek azért lettek halhatatlanná, mert "Bájóka" Lenolajat használtak kopaszodás ellen.

Akar Ön fogalommá válni, mint Rasputin, Beethoven, Shaw, Pasteur és D. S. Windthorn?

HASZNÁLJON "BÁJÓKA" LENOLAJAT!

Gyártja: D. S. Windthorn mérnök, 24. Brooklyn

2019.08.29. 22:24:14

@Darcy Lyne: "Örökké eladósodtak vagyunk" - minden szava(d) igaz :)

bati67 2019.08.31. 20:46:22

@kkm.furdancs: Ha-ha! Azért a klasszikus műveltség befigyel! ;-)

kkm.furdancs 2019.09.01. 10:03:48

:) A szegényházas idézetet akartam betenni először, mert illik a spam szövegéhez, de túl rövid ahhoz képest, ahogy emlékeztem rá.

Ha Ön gyorsan és jutányosan világhírű óhajt lenni, olvassa el főművemet:

"HOGYAN ÉLHETÜNK GAZDAGON, SIKERESEN ÉS EGÉSZSÉGESEN."
Szíves megrendelését a Bostoni Beteg Hajléktalanok Szeretetkórházába várom, sőt elvárom, mert öt hónapja beteg, családos embertársán segíteni kötelesség!

Kiváló tisztelettel,
E. HUBERTON

U.i. másik főművem: "Karrier, erő és egészség lélegzésgyakorlatok és svédtorna útján" ugyanezen kórház címén megrendelhető.
a "Hogyan éljünk gazdagon, sikeresen és
egészségesen" c. mű szerzője

anonymouse. 2019.09.03. 06:45:52

@kkm.furdancs: Szerintem az ilyen spamekre nem szükséges válaszolni, mert ezeket robotok generálják milliószámra! Inkább szigorúbb "kapcsát" kelle integrálni a blog motorba, vagy szigorítani a regisztrációt.

kkm.furdancs 2019.09.03. 07:14:07

@anonymouse.: Van egy "a felhasználó összes kommentjének kimoderálása+kitiltás" gomb a bloghun, kényelmes és praktikus. Ezt az egyet nem törölte valamiért a többi öttel együtt, ezért bennhagytam. Legalább van komment.
süti beállítások módosítása