Steampunk: Phileas Fogg szett

2017.10.24. 05:00 | Írta: Steampunk Garage Company

Régóta olvasgatom a Furdancs blogot és láttam, hogy többször is előfordulnak steampunkról szóló írások.Ezt az írást (és majd a többit ) a célból készítettem, hogy megmutassam, létezik steampunk tárgykultúra hazánkban is. Jómagam 5 éve készítettem első munkámat (persze akkor még olyan minőségben is) és azóta is folyamatosan dolgozok ilyen tárgyakon.

steam2_05.jpg

Nem szoktam regényeket írni, a képek többet mondanak nálam. Ja és fotózni se nagyon tudok. Ez, valamint pár egyéb darab is megtekinthető lesz a novemberi PlayIT kiállításon, ahol (ha minden igaz) élőben is dolgozni fogok. Ez a munka egy nagyobb projekt része, amiben majd egy komplett készletet akarok átalakítani (billentyű, egér, ház, monitor).

A kiindulási alap egy CM Devastator II. egér volt, itt már szétszerelve.

steam2_06.jpg

Amolyan Morse-távíró formát képzeltem le magamnak, ehhez az első lépés a kar elkészítése volt. 3mm-es rézdrótból lett meghajlítva.

steam2_07.jpg

A végére egy fülesgomb került, egy sima gumi alátéttel.

steam2_08.jpg

Persze a drót helyét kivágtam.

steam2_09.jpg

Az egér hátsó részébe lyukat fúrtam és a drót végét behajlítva ragasztóval rögzítettem.

steam2_10.jpg

Következett a bőr ráfeszítése. Mivel már csináltam hasonlót, ezért nem egyben, hanem két fél bőrt raktam rá. Ami még fontos, nem szabad nagyon meghúzni, mert akkor nehezebb lesz a gombokat lenyomni. Kétkomponensű ragasztó és rengeteg csipesz volt a barátom.

steam2_11.jpg

A hátsó és oldalsó részek furnér borítást kaptak.

steam2_12.jpg

steam2_02.jpg

A középső részre is furnér került meg néhány szegecs imitáció, kapott egy kis mahagóni pácot és lakkot, felkerült rá a két kar, az eredeti kék LED-ek helyére borostyánsárga került, a vezetéket vékony rézhuzallal tekertem körbe és kész.

steam2_03.jpg

steam2_04.jpg

steam2_01.jpg

 

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is. 
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr313028744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása