Húsvéti oltakozás

2021.04.05. 17:22 | Írta: Gyökösi Attila

Jó, tudom, ez egy barkácsblog, de hát ilyen időket élünk, egyszerűen kikerülhetetlen a téma. Jómagam ugyan többnyire csak festéküzletbe, vas- és faboltba járok, amelyek itt felénk nyitva vannak most is, de azért a kocsmák és persze a fodrász zárva tartását én is megérzem. Ezen állapoton pedig csak a csoda az oltások segíthetnek. 

img_20210405_114339.jpg

Én például a húsvét szent ünnepe alkalmából át is estem a procedúrán. Amikor behívtak, még kifejezetten örültem, hogy a sarki orvosi rendelőbe kell kisétálnom, nem elautózni valami távoli és vélhetően zsúfolt kórházba, de mint kiderült, így jártam rosszabbul. Merthogy közben a mi kis csendes külvárosi esztékánk valóságos és kijelölt oltóponttá változott, ahol igencsak sokan jöttünk össze. Bár időre mentem, végül majd két óra várakozás után kerültem csak sorra. Amúgy viszont flottul ment minden, türelmesek voltunk és jól neveltek. Mindegy, a lényeg, hogy túlestem ezen is, ha igaz jön a részleges nyitás, pár nap múlva mehetek fodrászhoz, ami már nagyon időszerű.  (Persze a nyitás többek szerint elsietett, és talán igazuk is van, de hát a hajam már vállalhatatlan, szóval én drukkolok.)

Ha van kedvetek, írjátok meg, ti hogy álltok az oltakozás kérdéséhez? (Mondjuk a hardcore furdancs olvasók között nem számítok több oltásellenesre, mint laposföld hívőre, de persze ki tudja...)

Amúgy pedig, amire áprilisban számítani lehet, - már persze ha nem visz el az oltás egyik mellékhatása sem - a következő:

Közbevetés:  Az nagyjából látható, hogy mindig is azok voltak a legkedveltebb írásaink, ahol magunk építünk valamit. Ez érthető, hiszen a más bénázásain mindannyian jókat tudunk mosolyogni. És miután mi itt leginkább olyasmit szeretünk csinálni, amihez nem értünk, a jókedvfakasztó részekben az ilyen írásokban többnyire nincs hiány.

Szóval, amire számítani lehet, az járda- és teraszbetonozás, szőlőlugas ácsolás, kertiasztal ácsolása, magaságyás készítése, és persze komoly mennyiségű festés, bár erről túl sok írni való nem leend. (Meg már meg is írtam.)

Mindazonáltal továbbra is nagyon várjuk a felvetéseket, kérdéseket, ötleteket, hogy miről is olvasnátok szívesen? (A boylerek vízkőmentesítésén és a WC tartályok szerelésén kívül, ez a két téma nem játszik, mert ezekről már nagyon sokszor írtunk, a saját projektek mellett messze ez a két legolvasottabb témánk.)  

Szóval írjatok, ötleteljetek akár itt, akár a Facebook oldalunkon.

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr6116486764

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wildhunt 2021.04.05. 23:33:47

Mint a bérmálkozáshoz. Majd ha muszáj lesz és nem lesz tömeg...

Untermensch4 2021.04.06. 12:42:37

Én nyugiban kivárom hogy ritkuljon a tömeg (így vagy úgy... ) de utána a kínait kivéve az összes oltást szeretném sorban. Szóval érdemes várnom még mert vszeg nélkülem is rossz idegállapotban vannak a gyógyítók. :)
süti beállítások módosítása