Acélfalak hőszigetelése

2016.10.25. 05:00 | Írta: kkm.furdancs

0.jpg

Ismerjük a fémfalakat? Télen hideg, nyáron meleg, mivel jó a hővezető képessége. Kézenfekvő a szigetelés igénye, méghozzá nem olvadó-, változatos felülethez simítható flexibilis- és madárálló anyagból. Kazánoknál találkozhatunk üveggyapot béléssel a tűztér és külső borítás között. Szinte kézzelfogható a különbség kívül-belül, tehát hatásos. Most egy rövid beszámolót adunk közre a felhasználói oldalról.

Egy debreceni csarnoképítés kapcsán szeretnénk Önöknek bemutatni új ásványgyapot hőszigetelő anyagunkat, a Mineral Plus® termékcsaládot. A csarnok épületének acélfalai kaptak Mineral Plus 039 típusú hőszigetelést.

2.jpg

Ez a szigetelőanyag már korábban is közismert és közkedvelt volt Fact Plus márkanéven. A néhány éves nemzetközi tesztidőszak lezárását követően került sor a név-és arculatváltásra. Természetesen az új kék színű csomagolóanyag a már megszokott minőséget, és ugyanazon előnyöket tartalmazza.

3.jpg

Töredék szállítási, anyagmozgatási igény a hagyományos kőzetgyapot könnyű lemezekhez képest. A tömörített csomagolás előnyei egészen a beépítés pillanatáig érvényesülnek, hiszen az anyag csak a kicsomagoláskor, az állványon nyeri el a beépítési méreteit, így lényegesen gyorsabb, egyszerűbb a szigetelési feladat elvégzése. Köszönhetően a már jól ismert Ecose® gyártási technológiának, az emberi szervezetre gyakorolt irritatív hatások fel sem merültek.

Műszaki jellemzők:

1.jpg

Ha még inkább el szeretnének merülni a témában, ajánljuk a cikk szakmai partnerét a Knauf Insulation-t, melynek új nyereményjátéka válasz a kérdése: Hogy kerül a csibe az asztalra.

5.jpg

 

   Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg ismerőseiddel. Ha nem, akkor is. 
Csatlakozz a Furdancs Facebook-közösségéhez! Nem fogjuk megbánni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://furdancs.blog.hu/api/trackback/id/tr3311828127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Untermensch4 2016.10.25. 18:23:00

"Kazánoknál találkozhatunk üveggyapot béléssel a tűztér és külső borítás között. Szinte kézzelfogható a különbség kívül-belül, tehát hatásos."
Kevésbé hozzáférhető látványosság: ipari hőkezelő kemence, belül 1024 fok, kívül 40. A kettő között 15 cm-nél nem vastagabb szigetelés...

Pic 2016.10.25. 18:48:42

Ez meg mi a szarság itten kérem szépen összecsapva?????

Az acélfalak hőszigeteléséről, technológiájáról semmi. Durr bele a közepébe!
Kőzetgyapot! Nesze neked paraszt itt az okosság.
Semmi felvezetés, amivel takarnám a valóságot, hogy itten kérem szépen én egy terméket nyomnék, de nagyon. Nem.
Semmi körüljárom a témát, hogy mivel lehet, mivel volt régen, miért jobb ez, rosszabb az, stb. SEMMI.
Nulla előjáték, letépem a bugyit, azt adjunk neki!

Marketingesként azt látom, hogy ez az un. fizetett PR cikk akart lenni, csak kedvük, meg idejük sem volt a kedves kollégáknak rá.

Gyorsan átváltottak a konkrét termékre, de azt sem járták körül nagyon.
Név, 2 körmondat, egy termékadatlap, 2 fotó, oszt jók vagyunk. :)))

Elvégre primitív nép a magyar, nem szabad nagyon agyilag megterhelni... mert még véletlenül nem megy át az üzenet.

Gratulálok srácok!

( Remélem nagy pénzt markoltatok fel ezért a gyöngyszemért.... )

Untermensch4 2016.10.25. 19:30:57

@Pic: A rejtett, sunyin eldugott reklámnál sztem jobb a nyílt és őszinte. Legjobb persze ami szórakoztató is...
www.youtube.com/watch?v=DPLwSaUpZC4

kkm.furdancs 2016.10.25. 19:38:36

@Pic: Reklám persze és annyi anyag jött hozzá, amit a lapozás után látsz. Hidd el, nem szórakoztató kihozni belőle valamit, amikor az ember általában gigacikkeket szeret írni egy témáról :)
Vigasztalódj azzal, hogy az írások maradék 80%-a nem reklám, hanem ingyen tartalom és nem is kevés munkával készül.

kkm.furdancs 2016.10.25. 19:39:31

@Untermensch4: Jogos, vagy a kerámiaégető kemence. Csak ezek ritkábban fordulnak elő a háztartásban.

kkm.furdancs 2016.10.25. 19:43:49

@kkm.furdancs: Mindig csodálkozom, ha PR cikk kikerül a főoldalra. Nem baj, csak csodálkozom. Mikor megérkezik az első e-mail blogértesítő valami őrjöngő kommenttel, akkor tudom: hát, kikerültünk megint az ajánlóba :)

anonymouse. 2016.10.26. 08:02:35

@kkm.furdancs: Úgy gondolom, hogy egy ilyen blog írásából jelenleg nagy pénzt nem lehet szakítani, de abban is van valami, hogy a piár cikkre nem sok idő jutott. Ez pedig a hirdetőnek sem jó, mert a termékét az igénytelenséggel kötik össze az emberek. Okulva ebből szerintem lesz ez még jobb is legközelebb...

kkm.furdancs 2016.10.26. 11:05:54

@anonymouse.: Nem, nem, nem. Írtam, hogy a PR-cikk anyagát a hirdető küldi meg, ezt kell kitenni egy saját bevezetővel. Innentől az ő felelősségük és igényességük, hogy milyen formában és terjedelemben jelenik meg.

Valóban, nem lehet nagy pénzt szakítani :)

anonymouse. 2016.10.27. 22:47:19

@kkm.furdancs: Persze értem, hogy cikk lényegi elemeit a hirdető küldi meg csak nektek is érdemes lenne átnézni, hogy mennyire csapják össze a reklámot, mert azért már titeket szidnak, nem a hirdetőnek küldik hozzászólást. Bár tudom, hogy nehéz az aranyközéputat megtalálni...
süti beállítások módosítása